Zarabianie przez pisanie – copywriting dla początkujących! Zmiana terminów.

Jesteś ciekaw, jak wygląda praca w reklamie, marketingu, PR? Interesuje Cię zdobycie praktycznych umiejętności? Chcesz nauczyć się pisać przekonujące teksty? Czekamy na Ciebie! Zarabianie przez pisanie to 30-godzinny, intensywny kurs, podczas którego dowiesz się, jak pisać dobre teksty i trafiać w gusta odbiorców. A co najważniejsze – przetestujesz wiedzę w praktyce, wykonując liczne ćwiczenia! Adresaci kursu: -      studenci, chcący nabyć umiejętności zwiększające szanse zatrudnienia -      osoby stawiające pierwsze kroki w pracy zawodowej, w której wymagana jest umiejętność pisania tekstów -      osoby zainteresowane pracą w agencjach reklamowych, dziennikarstwie, marketingu i public relations   Cele: -      utrwalanie umiejętności tworzenia i redagowania różnorodnych tekstów: reklamowych, promocyjnych, sprzedażowych i in. -      nauka formułowania i interpretacji briefu, definiowania grupy celu, doboru odpowiedniego języka komunikacji pisanej -      rozwijanie kreatywności i umiejętności generowania pomysłów   Tematyka spotkań: Spotkanie 1 -      praca z briefem -      target group – definiowanie i interpretacja -      dobór języka komunikacji -      ćwiczenia praktyczne: brainstorm, Mind Map   Spotkanie 2 -      reguły copywritingu -      różnice i podobieństwa pomiędzy poszczególnymi rodzajami tekstów -       tworzenie nagłówków, haseł reklamowych, tekstów do ulotek, folderów, na strony www -      ćwiczenia praktyczne   Spotkanie 3 -      blogi firmowe, teksty prasowe i PR -      skracanie i redakcja, czyli zasady obróbki tekstów -      ćwiczenia praktyczne   Spotkanie 4 -      skąd czerpać inspiracje do tworzenia tekstów? -      techniki kreatywne, pomagające uwolnić kreatywność i czerpać pomysły z otoczenia -      ćwiczenia praktyczne   Termin: 30-31.05.2015 r. oraz 13-14.06.2015 r. Sobota w godz. 17:00 - 21:00 Niedziela w godz. 10:00 - 17:15   Zajęcia obejmują cykl 4 spotkań – łącznie 30 godzin lekcyjnych. Liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy oraz przedpłata. Nabór trwa do 26.05.2015 roku   Cena: 470 zł  / os. Dla osób, które już korzystały z naszej oferty zajęć kreatywnych - cena wynosi 440 zł. Zapisy przez maila: fundacjakoliber@gmail.com, razem z mailem należy wpłacić zaliczkę w wysokości 200 zł na numer konta podany w zakładce "kontakt", w tytule przelewy wpisując "opłata za weekendowy kurs copywriting". Resztę opłaty można wnieść gotówką na pierwszych zajęciach lub przelewem - najpóźniej w dniu pierwszych zajęć.   Prowadząca: Beata Suchecka (www.beatasuchecka.pl) – trenerka biznesu; przez 10 lat pracowała jako copywriter i dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych. Zajmowała się m.in. pisaniem tekstów, wymyślaniem haseł i pomysłów na kampanie, budowaniem wizerunku marek oraz kierowaniem pracą działu kreacji. Podzieli się z uczestnikami własnymi doświadczeniami, konfrontując teorię z praktyką, oraz przedstawi specyfikę pracy w reklamie, PR i marketingu. Jest autorką podręcznika „Zajęcia artystyczne – zajęcia copywritingu”, opublikowanego nakładem Wydawnictwa Pedagogicznego Operon.